torsdag 25. april 2013

Velkommen til min nye blogg!

Hei!

Velkommen til min nye blogg.
Her vil jeg legge ut bilder og beskrivelser av turer jeg har vært på. Det blir mest om padling, men det kan nok tenkes at det kommer et og annet innlegg fra andre turer også. Jeg holder til på Drevsjø, ved Femunden og Femundsmarka, så det vil nok naturligvis handle mest om turer i ferskvann, men det hender at vi reiser til kysten og padler i saltvann også. På turene har jeg som regel selskap av min kone Ann, og hennes bilder kommer også til å legges ut her.

Moro om du vil følge oss på turene framover!


2 kommentarer:

  1. Hei. Vi er to som planlegger en 5 dager tur i Femunden og omegn i juuni. Har du noen tips til hvor turen bør legges. http://trulspadleblogg.blogspot.no/

    mvh Truls

    SvarSlett
  2. Hvis dere skal padle i sjølve Femund kan det være fint å starte ved Femundsenden eller Elgå. På fem dager kan dere nesten padle Femunden rundt. Forutsatt at dere slipper uvær. Er værvarslet dårlig, kan det være en god idé å ta en tur på Isteren. Den er litt mere beskyttet. Et annet alternativ er å opprette en basecamp i området og utforske noen av de mange sjøene på dagsturbasis. Du kan gjerne ta kontakt når det nærmer seg for å høre hvordan forholdene er.

    SvarSlett